גל זילברמן ניסים - יח"צ ודיגיטל

במה לעסק שלך בתקשורת ובדיגיטל

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • שאלות נפוצות

    • מדוע חשוב לקדם את עמוד האינסטגרם ולעלות מספר לייקים?

      האינסטגרם זו זירה שחשוב לכל בעל עסק להיות בה נוכח ופעיל, לכן חשוב לעלות בה את מספר העוקבים שיש לנו:
      🤗 זה חשוב כדי שאנשים יראו ויחוו אותנו ולבסוף יעקבו אחרנו וזה מגביר את ההשפעה שלנו
      🤗אם נגיע ל10,000 עוקבים נוכל להניע לפעולה בסטורי
      🤗אינסטגרם זו הפלטפורמה שבה נמצאים צעירים ומבוגרים, נשים וגברים במגוון מקצועות ותחומי עשייה, הנוכחות שם מהותית
      🤗האינסטגרם זו גלריה שמציגה את העשייה שלנו,כשהעשייה זוכה להערכה במספר עוקבים ותגובות גבוה המיתוג גבוה והאלגוריתם של אינסטגרם יראה את הפוסטים ליותר אנשים בפיד וליותר אנשים בסטורי
      🤗באינסטגרם הקידום האורגני דרך ההאשטאגים מוביל לתוצאות וחשיפה, חשוב להשתמש בהאשטאגים הנכונים
    • מה התרומה של הסטורי לאינסטגרם ?

      התרומה של הסטורי לאינסטגרם מעולה מכמה סיבות :
      🤓 החשיפה בסטורי גדולה פי כמה מהפיד
      🤓 סטורי מעניין יגרום לאנשים להגיע לפיד
      🤓הסטורי עם הנעה לפעולה יכול לייצר פניות, לאפשר קבלת מיילים או נתונים על הפונה
      🤓 הסטורי נשמר בגלריה לשימוש חוזר
      🤓הסטורי יכול להשמר בהיי-לייט של הפרופיל העסקי שלנו
      🤓הסטורי מאפשר להכיר אותנו טוב יותר מאחורי הקלעים ואת העסק שלנו.
    • איך אפשר לתכנן תוכן שיווקי לשלושה שבועות למדיה הדיגטלית : פייסבוק ואינסטגרם ?

      מתן תוכן שיווקי דורש זמן, פניות ומתן ערך כדי שההשקעה תשא פרי.
      לכן :
      ✍️חשוב לתכנן לפרק זמן של 3 שבועות חודש מראש - איזה ערך אנו מעוניינים לתת.
      ✍️היכן נצטלם או נסריט את התוכן ?
      ✍️ לתכנן גאנט - מתי התוכן יעלה, תדירות, סוג התוכן, לבוש , תנועות גוף, פוזיציה
      ✍️איך נצלם את הפוסט - סרטון /תמונה מהנייד, צילום מקצועי, שימוש בחצובה
      ✍️ האם נצטלם עם שותפים ונתייג אותם או שרק אנחנו
      ✍️ חשוב לתכנן כי לעיתים הפוסטים בנויים כמו בניית בנין - כל קומה מובילה לקומה הבאה, גם הידע נבנה בשלבים.
    • איך עובד האלגוריתם של האינסטגרם ? -

      האלגוריתם של אינסטגרם עובד כך :
      לעקוב אחרי אנשים ולהגיב – אינטראקציות זו מילת המפתח
      - להוסיף כמות אנשים ריאלית שאפשר יהיה להתייחס אליה
      - אינסטגרם מודד זמן אינטראקציה 10-15 אנשים חדשים ביום יתרמו לתפוצת התוכן
      - לעוקב חדש לכתוב תודה בהודעה פרטית על החברות החדשה, אפשר גם בהודעה קולית
      הפעולה הזו תגרום שהתוכן שלכם יעלה אצלהם בפיד
      - אוטנטיות : כתיבה, תמונות וסרטונים אמיתיים, עכשיו , מידי ללא פילטרים
      - סטורי – תמונות לא מושלמות, ספונטניות שנעלמות תוך 24 שעות לא חובה לשמור בהיי-לייט
      - התמונות המלוטשות מרגישות לא אמיתיות.
      - ככל שאנשים שוהים זמן רב יותר באינסטגרם : פוסטים ארוכים ומעניינים, המשמעות היא שהחשיפה עולה וכמות הלייקים.
      - חשוב לשהות 10 דקות ביום באינסטגרם עבור עצמנו ועבור הלקוחות שלנו
      בהצלחה !!
    • איך כותבים תוכן באינסטגרם כשיש לנו מספר מוצרים או שירותים ?

      להיזהר לעלות תמונות לעמוד מ2 מוצרים שונים
      - כובעים רבים מדי מבלבלים את הלקוחות ולא מבינים מה ההתמחות.
      - מיקוד במוצרים ובשירותים
      - לדייק את הנישה בה אתם מתמחים כולל בביוגרפיה, בסטורי ובעמוד עצמו
      - אם אתם רוצים לספר על חוויה בחו"ל – לספר על הערכים של העסק דרך החוויה או הטיול :
      מאמנת כושר שחיה את הכושר גם בטיול בחו"ל, איך הערכים ממשיכים להתקיים בכל מקום.
      - חשוב לייצר רושם של אישיות מעניינת ונאמנה לעצמה.
      - אפשר לקשר בין נושאים או מוצרים תחת אותם ערכים
      - אם יש מוצרים שונים או שירותים שונים- צרו עמוד נוסף לשירות/מוצר השונה
      - ככל שיש מיקוד רב יותר ,תייצרו עניין ועוקבים שהם לקוחות פוטנציאלים
      בהצלחה, לכל שאלה אשמח לענות !!
    • איך בונים אסטרטגיה באינסטגרם ביחס למתחרים שלנו ?

      לבנות תכנית אסטרטגית ויעד ומהם המטרות
      האם אנו רוצים להיות הראשונים בתחום ?
      יתכן שידרוש זמן רב, סכום כסף ומישהו שינהל את העמוד
      מה הציפיות שלנו ומה זה ידרוש מאיתנו ?
      להבין שהמתחרה לעיתים השקיע השקעה שלנו אין רצון להשקיע
      או להיפך אם אין מתחרים שקיימים באינסטגרם בנישה שלנו – להיות הראשוניים
      הרעיונות וההשראה לכתיבת תוכן וויזואל לעסק אפשר לקבל לא רק ממתחרים אלא גם מתחומים משיקים
      בהצלחה !! לכל שאלה אשמח לענות 
    • האם שמעתם על הכוכב החדש בשמי הדיגיטל - גוגל ביזנס ?

      ידעתם שגוגל ביזנס מייצר חשיפה אורגנית גבוהה ?
      קבלתי מספר לידים דרך ערוץ זה עם עבודה מינימלית וממוקדת וללא קידום.
      מה עושים ?
      1. מעדכנים את פרטי העסק ואזור הפעילות
      2. מעלים תמונות וסרטונים
      3. מספרים על השירותים או המוצרים שאנו מוכרים
      4. מעלים פוסטים ונותנים ערך בשילוב תמונה או סרטון קצר
      5. מבקשים מלקוחות וממליצים לכתוב המלצות
      6. מסתכלים מה קורה אצל המתחרים ועומדים היכן אנו עומדים (יש אנליטקס שמודד חשיפה והוא קל להבנה )
      7. ניתן לעלות סרטונים מיוטיוב ולהשתמש בחומרים קיימים.
      לכל שאלה אשמח לענות. בהצלחה !!
BizMakeBiz פותח ע"י